Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2024-2027
Zgodnie z ustawą z 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2020 r., poz. 1062 z późn. zm.), każdy organ władzy publicznej został zobowiązany do wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności. Jednym z zadań koordynatora do spraw dostępności jest przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Działania ujęte w Planie mają na celu zapewnienie dostępności Komendy Miejskiej Policji w Elblągu dla osób ze szczególnymi potrzebami w wymiarze architektonicznym, cyfrowym i informacyjno-komunikacyjnym, w zakresie wskazanym w art. 6 Ustawy.
Pliki do pobrania
-
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2024-2027
Data publikacji 02.04.2024 15:04(pdf 354.81 KB)