- Status prawny
- Struktura organizacyjna
- Podległe jednostki
- Kierownictwo
- Oświadczenia majątkowe
- Dostęp do informacji publicznej
- Rekrutacja do służby w Policji
- Witryna KMP Elbląg
- Wolne Stanowiska Pracy
- Petycje
- Skargi i wnioski
- Kontakt
- Ochrona danych osobowych
- Ochrona danych osobowych w SIS i VIS
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Kontakt - Redakcja BIP
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
- KOMUNIKACJA Z OSOBAMI NIESŁYSZĄCYMI
- Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
- DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
- ETYKA ZAWODOWA I KULTURA UCZCIWOŚCI
- DOSTĘPNOŚĆ
- Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Procedura zgłoszeń wewnętrznych zgodnie z ustawą O Ochronie Sygnalistów
Strona główna
Komenda Miejska Policji w Elblągu
82-300 Elbląg
ul. Tysiąclecia 3
oficer dyżurny tel. (47) 734 15 55, (47) 734 15 50, faks. (47) 734 15 58
ul. Królewiecka 106
oficer dyżurny tel. (47) 734 15 72
SKARGI I WNIOSKI - WAŻNA INFORMACJA
W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa, w trosce o zdrowie pracowników jednostki i interesantów, wszelkie skargi, wnioski i prośby należy kierować do jednostki Policji drogą pisemną
lub elektroniczną.
Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczana pozostaje jedynie ich forma. Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów e-mail dostępnych na stronie jednostki.
Skargi/wnioski można składać:
listownie na adres:
Komenda Miejska Policji w Elblągu
al. Tysiąclecia 3
82-300 Elbląg
faksem – na numer: (47) 734 18 08
za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres: skargi@elblag.ol.policja.gov.pl
WAŻNE!
Skargi/Wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/Wniosek powinny zawierać:
imię i nazwisko wnoszącego,
dokładny adres do korespondencji,
dokładny opis zdarzenia.
WAŻNE!
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpatrzenia.